Wij zijn Schoonstad, een jong bedrijf waar schoonmaken meer is dan alleen het schoonmaken zelf. Persoonlijk contact staat bij ons voorop, want alleen zo kunnen wij de beste schoonmaakoplossingen op maat bieden. We zijn met regelmaat op zoek naar nieuwe collega’s die daar net zo over denken. Heb jij klanttevredenheid net zo hoog in het vaandel staan als wij? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde Administratief Medewerker met ervaring in ziekteverzuimbegeleiding. Als Administratief Medewerker bij ons bedrijf ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van het team met betrekking tot ziekteverzuimbeheer en algemene administratieve taken.
Locatie: Steenbergen (NB)
Functieomschrijving
Als Administratief Medewerker (ziekteverzuimbegeleiding) ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van de planning en coördinatie van ziekteverzuim inclusief het verwerken van administratieve taken zoals dossierbeheer en communicatie met medewerkers en externe partijen over ziekteverzuimprocedures. Daarnaast bied je algemene administratieve ondersteuning aan het team.
Functie-eisen:
- Afgeronde relevante MBO-opleiding
- Uitstekende beheersing van de Engelse taal
- Aantoonbare ervaring in administratieve taken
- Sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
Aanvullende informatie:
- Fulltime functie (38 uur per week)
- Locatie: Steenbergen (NB)
Interesse in de functie? Neem dan contact met ons op via info@schoonstad.nl of bel ons op 0167-541 511. Je kunt ook je sollicitatie doen via onderstaand formulier.